• (iOS) Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles کریستال های مولد کد تقلب

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کریستال های مولد کد تقلب ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    اگر تبلیغات را دوست دارید، مقدار سکه بالایی برای خرید تقویت کننده خود از این بازی برای شماست!

    من جوایز روزانه را به قیمت 7.99 سفارش دادم و بمب اسباب‌بازی j.l را دریافت نمی‌کنم... WTH که پول زیادی در خانه من به خصوص در طول کووید-19 برای دریافت نکردن پاداش من است.

    بد نیست اما تبلیغات زیاد شما را به شدت عصبانی می کند. هر برد یا تساوی در بازی های دیگر بازی خود را برای بیست ثانیه قطع کنید. و هیچ شباهتی به آگهی ندارد. بازی تقریباً خسته کننده است

    به نظرم خیلی توهین آمیز است وقتی شما یک نفر را از طریق بازی مسخره می کنید. بنابراین من این بازی را حذف نصب می کنم. تا الان 2 تا بود که به خاطر این تبلیغات حذف نصب کردم. من این بازی را دوست داشتم اما وقتی احساس می‌کنید لازم است یک نفر را از طریق بازی مسخره کنید، من نمی‌خواهم با شما کاری نداشته باشم. دفعه بعد ممکن است شما را مسخره کنند.

    عالیه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :