• (iOS) Crafting and Building codifică multe aur

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crafting and Building ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crafting and Building IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică multe aur ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crafting and Building 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Obțineți Mine World Craft - Microsoft Store ro-RO

    PUTEȚI ÎNCĂRTĂ PACHETUL DE TEXTURI AL CRAFTING AND BUILDING ȘI ÎL ÎNLOCUIȚI CU PACHETUL DE TEXTURI AL MINECRAFT ȘI SĂ ÎNCĂRTAȚI ECRANUL DE ÎNCĂRCARE PENTRU ÎNTÂND

    Crafting and Building Приключенски afwo

    Este un joc bun, dar am o problemă, indiferent de câte resurse adun, nu s-ar afișa în inventarul meu dacă această problemă este rezolvată, îi voi da o recenzie mai bună.

    Sero stele deuarece cind am incercat sa schimb grafica, nu mergea cea de la minecraft-ul original!

    Jocul este o actualizare înapoi de la Minecraft de fiecare dată când primește o actualizare

    jocul este grozav, dar din anumite motive, când schimb la pachetul de texturi implicit, va fi în continuare pachetul de texturi de creație și construcție. Prin urmare, îmi distruge într-adevăr construcțiile: (remediați-l vă rog

    Numărul să îmi pun numele ca pe YouTube tu ca să mă cheamă pe mine VIP VIP

    Tot se opreste nu recomand

    Îmi plăcea acest joc, dar am folosit dezinstalarea și reinstalarea este din nou și din nou, acum astăzi l-am descărcat din nou și ghici ce nu primesc pachetul de texturi original acum, nici nu vreau să-l joc

    Se poate să-ți bagi skinuri de pe galerie?

    Nu merge deloc o stea

    Este OK dar mias dori sa pot sa aflu cum sa ma dau cu elytra ar fi misto 5 stele daca imi ziceti

    Dev-vorth și baibhab au dreptate adoră acest joc, dar această problemă urăsc acest joc, te rog să rezolvi această problemă pe care ți-o cer cu adevărat


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :